Wspomnienia

1/16/2015 12:09:00 PM
Witam Was wszystkich w 2015 roku!
Czy Wy też tak macie, że czujecie się jakby życie uciekało Wam pomiędzy palcami?
Dopiero co zaczęła się nowa szkoła u mnie, nowi znajomi. Święta minęły bardzo szybko, potem sylwester i już nowy rok! Zanim się obejrzę będę już kończyc szkołę a potem do pracy..
Ale nie o tym chciałam dziś pisac. Rok 2014 był dla mnie dobry ale nie powalający. W 2015 roku postanowiłam, że zacznę cwiczyc, ale także będę inaczej postrzegac poszczególne sporawy dotyczące mojego życia. Mam nadzieję, że 2015 rok będzie dla mnie jak i dla Was bardzo dobry i że wkońcu rozwinę skrzydła! DO ZOBACZENIA 
Wspominki z 2014 roku:













McAndyVlog

Littlemooonster96








Brak komentarzy:

Design - Sara ✗ Styl Bycia. Obsługiwane przez usługę Blogger.